- Vo všetkých obchodných prípadoch, uzatvorených podľa týchto Obchodných podmienok s kupujúcimi, formou internetového obchodovania, je osobou predávajúceho: MANADA Trading s.r.o., 972 12 Nedožery- Brezany, Kukučínova 629 / 3, IČO: 46 150 668.
- Kupujúci je povinný sa so znením týchto Obchodných podmienok povinný vopred oboznámiť, vystavením jeho objednávky na kúpu tovaru voči predávajúcemu MANADA Trading s.r.o., Prievidza sa má za to, že sa s obsahom Obchodných podmienok kupujúci oboznámil.
- Obchodný prípad / zmluva / medzi predávajúcim a kupujúcim sa považuje za uzatvorený pri splnení týchto podmienok:
- vystavenie objednávky na kúpu / dodanie / tovaru, výlučne zo sortimentu, ponúkaného predávajúcim na jeho internetovej stránke, elektronickou formou a na formulári, ktorý je zverejnený na internetovej stránke predávajúceho
- vo svoje objednávke je kupujúci povinný uviesť najmä:
- svoje údaje, teda pri fyzickej osobe – nepodnikateľovi : meno, priezvisko, adresu trvalého bydliska, pri podnikateľovi / fyz. osobe alebo právnickej osobe / : obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH
- údaje o kontaktoch na objednávajúceho / telefón, e – mail, fax…atď. / a kontaktné údaje osoby, ktorá je oprávnená vo veci objednania dodávky tovaru konať za podnikateľa
- presný popis objednaného tovaru, počet kusov, označenie príslušenstva….atď., zo sortimentu, predávaného predávajúcim a v rozsahu, ktorý je uverejnený na jeho internetovej stránke
- údaj o mieste plnenia, najmä ak miesto plnenia je odlišné s adresou bydliska alebo sídlom kupujúceho, teda miesta – presnej adresy, na ktorú má byť tovar odoslaný
- údaj o tom, či si kupujúci želá tovar zaslať kuriérskou službou
- Ceny tovaru, ponúkaného predávajúcim na internetový predaj, sú tie, ktoré sú zverejnené ako ceny platné v deň doručenia objednávky kupujúceho predávajúcemu, vystavením a doručením objednávky sa má za to, že predávajúci cenníkové ceny pozná a s týmito súhlasí.
- Objednávku, vystavenú so všetkými vyššie uvedenými náležitosťami a doručenú internetom predávajúcemu, predávajúci totožným spôsobom potvrdí, potvrdenie akceptácie objednávky zašle na e – mailovú adresu kupujúceho a doručením akceptácie objednávky považuje sa obchodný prípad / zmluva / za platne uzatvorený.
- Predávajúci nezodpovedá na prípadné chyby v označení objednaného tovaru, je povinný dodať kupujúcemu tovar v sortimente a množstve podľa objednávky kupujúceho a platných cenníkových cenách.
- Tovar, objednaný kupujúcim, dodá predávajúci formou zaslania na dobierku, buď cestou Slovenskej pošty alebo kuriérskou službou.
- Kupujúci je povinný riadne objednaný a dodaný tovar od doručovateľa / Slovenská pošta alebo kuriérska služba / riadne prevziať, na mieste určenom kupujúcim a zaplatiť doručovateľovi cenu zásielky. Kupujúci berie na vedomie, že celkovo zaplatí pri doručení sumu, rovnajúcu sa kúpnej cene tovaru a cene doručenia na dobierku.
Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru postupovať v zmysle postupu uvedeného v bode 10. Obchodných podmienok. - Tovar, podľa objednávky kupujúceho a jej potvrdenia predávajúcim, bude dodaný kupujúcemu, ako dobierka, najneskôr do 4 týždňov odo dňa potvrdenia internetovej objednávky kupujúceho. V prípade nedodržania tejto lehoty bude predávajúci informovať o čase omeškania sa s dodaním tovaru kupujúceho vopred, na jeho e – mailový kontakt, prípadne faxom alebo telefonicky.
- Postup pri prevzatí tovaru zasielaného prostredníctvom kuriéra (ďalej len doručovateľa):
- Tovar, ktorý odosiela predávajúci prostredníctvom doručovateľa, preberá doručovateľ v bezchybnom stave a s neporušeným obalom.
- Predtým, ako kupujúci potvrdí prevzatie tovaru doručovateľovi, je kupujúci povinný tovar dôkladne skontrolovať.
- Akonáhle kupujúci prevezme tovar od doručovateľa, tovar je považovaný za doručený a predávajúci nemá na zásielku nijaký dosah.
- Preto ak kupujúci zistí, že obal a následne aj tovar je poškodený, tovar neprevezme.
- Ak kupujúci tovar neprevezme, doručovateľ doručí poškodený tovar späť predávajúcemu a ten má možnosť uplatniť voči doručovateľovi reklamáciu.
- Ak kupujúci tovar prevezme a až následne zistí, že tovar je poškodený, kupujúci má možnosť podať reklamáciu na najbližšej pobočke Slovenskej pošty a to najneskôr v nasledujúci pracovný deň. Zároveň je kupujúci povinný ako doklad predložiť obal zásielky spolu s poškodeným obsahom.
- V prípade, ak kupujúci nedodrží tento postup a následne bude poškodený tovar reklamovať u predávajúceho, hoci bude zrejmé, že k fyzickému poškodeniu tovaru došlo počas prepravy, bude predávajúci nútený pristupovať k takejto reklamácii ako k neopodstatnenej a nebude možné od predávajúceho požadovať náhradu.